środa, 16 stycznia 2013

Choćby Dla Własnej Przyszłości!


Parę dni temu na naszego fanpage’a wrzuciłam link do strony StereoNIEtypuj, jednego z pięciu projektów biorących udział w akcji CHDWP - Choćby Dla Własnej Przyszłości. Zapowiedziałam wam wtedy, że niebawem na naszym blogu pojawi się więcej informacji na ten temat. Wszystkiego dowiecie się u samego źródła – czyli z mini-wywiadu z kierownikiem projektu, którym jest nie kto inny, a Sara!

Magda: Jak to wszystko się zaczęło?
Sara: Parę miesięcy temu w naszej szkole pojawiła się dziewczyna, która poinformowała nas o możliwości wzięcia udziału w akcji CHDWP.  W mojej głowie zrodziła się myśl: „Dlaczego by nie spróbować?” i postanowiłam wysłać formularz zgłoszeniowy. Brałam to na luzie, nie spodziewałam się, że jest to tak poważna inicjatywa. Aż tu nagle okazało się, że się dostałam! Zostałam umówiona na spotkanie. Poszłam na nie i zauważyłam, że poza mną jest jeszcze kilka innych osób. Nie wiedziałam, czego się spodziewać. Sądziłam, że spotkam się z kimś, kto wytłumaczy mi, o co w tym wszystkim chodzi. Dlatego byłam zaskoczona na wieść, że razem z pozostałymi osobami mamy do wykonania pewne zadanie.  Nie wiem, czy mogę zdradzić, na czym polegało, ale było ono bardzo ciekawe i choć na początku czułam lekki stres, to jak zaczęliśmy to zadanie robić uspokoiłam się i już wszystko było okej. I jakoś poszło dalej. Tak mniej więcej dziesięć minut po zakończonym zadaniu dowiedzieliśmy się, kto przeszedł dalej, a kto odpadł. Ja byłam w grupie szczęśliwców, którzy przeszli dalej. 

Potem okazało się, że czeka nas jeszcze rozmowa kwalifikacyjna. I tu już naprawdę byłam zdenerwowana, bo to tak poważnie brzmi – rozmowa kwalifikacyjna! W pewnym momencie zostałam zaproszona do środka, gdzie czekali na mnie: Rafał Flis i Monika Świetlik. Pod koniec rozmowy poinformowali mnie, że w przeciągu dwóch tygodni mam dostać maila z informacją, czy przeszłam dalej, czy nie. W tym czasie trochę myślałam o tym, czy na pewno chcę się decydować na wzięcie w tym udziału i przede wszystkim: czy się dostanę. Dni mijały, a ja nie dostawałam żadnej informacji i gdy już myślałam, że nie przeszłam dalej, dostałam telefon od Moniki z zapytaniem, czemu nie odpisałam na wysłanego przez nich maila i czy pojawię się z projektem. Szczęśliwa, oczywiście się zgodziłam! I tak właśnie zaczęła się moja przygoda z CHDWP.





Magda: Czym jest CHDWP? 

Sara: Jest to akcja, która umożliwia młodym ludziom wyjście z inicjatywą społeczną. Ludzie, którzy się dostają uczestniczą w szkoleniu dla Project Managerów. Jest ono prowadzone przez człowieka, którego szczerze uwielbiam - profesjonalistę Pawła Dąbrowskiego. Uczą nas tam, jak planować projekty, jak je realizować i jak zrobić tak, by się on udał.




Magda: Na czym polega projekt, w który jesteś zaangażowana i kim są ludzie, z którymi pracujesz?

Sara: Trafiłam na genialnych ludzi i genialny zespół projektowy. Nasz projekt StereoNIEtypuj (klik) wziął się stąd, że chcemy łamać stereotypy. Będziemy to robić poprzez zorganizowanie gry miejskiej. Zamierzamy ją nakręcić, a całą akcję będzie komentował Koza z pyta.pl. Chcemy pokazać, że pomimo różnic między nami, działając razem możemy osiągnąć sukces. Chcemy też nakręcić program, który udostępnimy w Internecie. Żywimy głęboką nadzieję, że wszystko się powiedzie i wyjdzie tak, jak chcemy.

A to reszta mojego zespołu:

Magdalena Krawczyk
Aleksandra Banaszek
Magdalena Olszewska
Jakub Potyrała
Michał Wypych


Magda: Czego się nauczyłaś dzięki temu projektowi?
Sara: Cały czas się uczę. W ciągu tych kilku miesięcy nauczyłam się, że nie wolno się przejmować porażkami i trzeba zawsze dążyć do wyznaczonego sobie celu. Chcieć to móc, o tak! Serdecznie zapraszam wszystkich do śledzenia naszego projektu na facebooku.


Zapraszamy do odwiedzania i polubiania fanpage'a STEREONIETYPUJ.




1 komentarz :

Dziękujemy za wszystkie komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...