piątek, 17 maja 2013

Samorozwój


Bardzo krótki post, ponieważ postanowiłam podzielić się z Wami moimi przemyśleniami na dziś.
Oficjalnie rozpoczęłam swój sezon na bieganie. Motywuje mnie to, jak dużo osób teraz inwestuje w siebie. Wychodzi się wieczorem na ulicę i można zobaczyć ludzi, którzy jeżdżą na rolkach, rowerach, biegają, grają w gry zespołowe. To jest kapitalna sprawa!
Bo miło jest popatrzeć, że inni dbają o siebie, czerpiąc z tego radość.
Ja z autopsji wiem, że kiedy człowiek robi coś dla siebie to czuje się dużo lepiej i ma więcej energii!
To nie muszą być ogromne rzeczy, naprawdę. Na początek wystarczy coś małego, ale coś co będziemy robić regularnie.



Jako, że przyszła wiosna rozpoczął się także czas odchudzania. Kobiety wkoło wręcz szaleją na punkcie kalorii, spalania, jedzenia, liczenia i ćwiczeń. Czasem, słuchając moich przyjaciółek, zastanawiam się jak im się tak chce. No i właśnie to "chcenie" jest fantastyczne. Dbamy o swój zdrowszy tryb życia, cieszymy się z każdego straconego kilograma. Piękne. Nie tylko kobiety, mężczyźni oczywiście też! Kiedy tylko robi się ciepło i wiadomo, że zaraz będziemy musieli chodzić skąpiej ubrani, prześcigamy się w dążeniu do naszej doskonałości. Zabawnie się na to patrzy z boku, ale tak naprawdę, jeśli wszystko jest z umiarem to korzyść płynie dla wszystkich. Bo zadbany człowiek, to mega szczęśliwy człowiek. Promienieje, zaczyna się otwierać na drugą osobę. Same pozytywy.


Oprócz tego, uwielbiam patrzeć na ludzi wokół mnie, którzy robią coś dla swojego mózgu. Samodoskonalenie się w kwestii naukowej zawsze mnie pasjonowało.
Podziwiam i szanuję osoby, które same z siebie pogłębiają swoją wiedzę. Czytają książki, czasopisma oglądają programy. Z nimi zawsze jest o czym porozmawiać i nie sposób się z nimi nudzić.
Przyjemnie konwersuje się z kimś, kto ma Ci coś do zaoferowania, opowiedzenia.

Kolejnym, że tak to ujmę, działem w samorozwoju, jest praktykowanie "czegoś". Może to nie brzmi jakoś wspaniale, ale mówiąc "coś" mam na myśli szeroko pojęte zajęcia dodatkowe. Takie, jak nauka gry na instrumencie, uprawianie sportów, zajmowanie się sztuką, rozwojem społecznym, czy czymkolwiek, co możemy włączyć w słowo "coś". Jest to urozmaicenie życia, wzbogacenie własnych doświadczeń!
Warto inwestować w siebie. To zwyczajnie nam się przyda w przyszłości, oraz przede wszystkim sprawi nam ogromną frajdę w teraźniejszości.

Taki krótki post, który miał na celu pokazać jak pozytywnie zaskoczona jestem aktywnością społeczeństwa w kwestii samorozwoju. W istocie, dziś kiedy biegałam, spotkałam kilkanaście osób, które robiły przeróżne, kreatywne rzeczy, z wielkim uśmiechem na ustach.
Aż chce się robić coś więcej.
Ja bardzo bardzo polecam jakieś zajęcie dla siebie. Takie, w którym będziemy się sprawdzać i które da nam satysfakcję. Od razu nasze życie stanie się odrobinę bardziej kolorowe i przyjemne.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...